Espacio publicitario
La Junta Directiva de l’Associació Cultural Cantarranes Benimàmet, reunida amb caràcter d’urgència divendres de vesprada, 29 d’octubre de 2023, a causa de la suspensió de les activitats programades per la mateixa vesprada del 29 i per a la vesprada del dissabte 30, sota el lema “Música per la integració», denuncia públicament:
- Que a les 14:20 hores del mateix divendres 29, s’ha rebut un correu en què se’ns anunciava la suspensió dels actes programats sense cap explicació sobre això.
- Que des del mes de març de l’any en curs estaven aprovades aquestes activitats per la Junta Municipal, que fins i tot apareix als cartells com a entitat organitzadora.
- Que el 19 de setembre es va rebre la resolució positiva del servei d’ocupació del domini públic amb l’autorització per a poder realitzar els actes culturals programats.
- Que la cartelleria l’ha feta el mateix servei de reprografia de l’ajuntament.
- Que aquesta activitat es realitza des de fa tres anys, amb una gran acollida del veïnat, i amb la participació de diferents entitats culturals que treballen per i per a la integració i en defensa dels Drets Huma
No aconseguim entendre quins han estat els motius d’aquesta suspensió que lamentem profundament, ja que darrere d’aquest projecte hi ha moltes hores de treball i moltes persones i entitats implicades, amb les pèrdues econòmiques consegüents.
Nota de premsa
![](https://i0.wp.com/tuportavoz.com/wp-content/uploads/2023/10/a.jpg?resize=660%2C1024&ssl=1)
Espacio Publicitario