Decidim i la Llibreria 80 Mundos d’Alacant organitzen la xerrada Esport i Valencianisme, que tindrà lloc a la mateixa llibreria el dimarts 22 d’abril a les 19 hores.
Comptarem amb les intervencions de Ricard Sentandreu (pilotari, tècnic en gestió de l’esport i professor a la UV), Bea Iñesta (integrant de la penya de bàsquet Kali Nord) i Xema Galan (de la penya herculana Negre Lloma). Presentació i moderació a càrrec de Michelangelo la Spina (president de Juga en Valencià i membre de Decidim).
L’amor a la llengua, la terra, la cultura i la identitat valenciana ha estat i està present a la ciutat d’Alacant i es manifesta, com era d’esperar, en el món de l’esport en les seues diferents manifestacions.
Cal recordar que Alacant comptava amb trinquet, on es disputaven partits d’aquest esport autòcton, fins a mitjan segle XX i que el Club de Pilota va estar actiu fins fa pocs anys.
A la xerrada tindrem persones i entitats que fan de l’estima a l’esport, a la llengua i cultura valencianes, així com de la defensa de les nostres arrels i la nostra història com a poble, les seues senyes d’identitat.
Vos esperem per a gaudir d’una bona estona que alhora servisca per a conéixer millor i per a enfortir els vincles entre l’esport i el valencianisme a la nostra ciutat.
Esport, llengua, cultura i país
Va de bo!
Alacant, abril 2025