És la primera expulsió programada en els terrenys de l’antic PAI de Benimaclet des de la construcció de la norda nord en l’any 2000.
Hi ha veïns i veïnes de Benimaclet que han treballat durant 20 anys uns horts que ara perillen. S’ha previst el seu desnonament per a demà, dimarts, dia 14 de novembre, a les 10.45h.
Cuidem Benimaclet s’oposa a l’entrada de les màquines a estos terrenys.
La plataforma seguix qüestionant amb arguments sòlids la destrossa que es pretén fer al barri amb la urbanització de l’últim reducte d’horta i terra fèrtil que queda dins la ronda nord.
El desnonament dels horts de l’Espai Verd previst per a demà, dimarts, dia 14 de novembre, es la primera expulsió feta per l’aparell jurídic de l’estat des de l’any 2000 als terrenys del PAI de Benimaclet. Llavors, i amb motiu de la construcció de la ronda nord, que es va executar des de 1998 fins a 2003, es va ordenar i destruir alqueries, es va expulsar famílies senceres i gent major que havia viscut sempre allí.
Ara, tornen a programar-se desnonaments i expulsions per a executar el PAI de Benimaclet que suposen urbanitzar l’últim reducte d’horta i terra fèrtil que li queda a la Ciudad de València dins de la ronda nord.
Així mateix, com denuncien les persones que des de 2003 treballen els terrenys situats als peus del Espai Verd, “l’últim any hem patit fins a tres incendis provocats, una cosa hasta ara inaudita”.
Des de Cuidem Benimaclet llancen un missatge clar: les veïnes de Benimaclet que hem estat treballant per recuperar i habitar les terres de l’antic PAI de Benimaclet-Est, ens estem organitzant per a defensar tot el que hem construït juntes sense l’ajuda d’empreses i institucions”.
Cuidem Benimaclet contra el desahucio de los huertos del Espacio Verd previstos para mañana.
Es la primera expulsión programada en los terrenos del antiguo PAI de Benimaclet desde la construcción de la ronda norte en el año 2000.
Hay vecinos y vecinas de Benimaclet que han trabajado durante 20 años unos huertos que ahora peligran. Se ha previsto su desahucio para mañana, martes, día 14 de noviembre, a las 10.45h.
Cuidem Benimaclet se opone a la entrada de las máquinas a estos terrenos. La plataforma sigue cuestionando con argumentos sólidos el destrozo que se pretende hacer en el barrio con la urbanización del último reducto de huerta y tierra fértil que queda dentro la ronda norte.
El desahucio de los huertos del Espai Verd previsto para mañana, martes, día 14 de noviembre, se la primera expulsión hecha por el aparato jurídico del estado desde el año 2000 a los terrenos del PAI de Benimaclet. Entonces, y con motivo de la construcción de la ronda norte, que se ejecutó desde 1998 hasta 2003, se ordenó y destruir alquerías, se expulsó familias enteras y gente mayor que había vivido siempre allí.
Ahora, vuelven a programarse desahucios y expulsiones para ejecutar el PAI de Benimaclet que suponen urbanizar el último reducto de huerta y tierra fértil que le queda a la Ciudad de València dentro de la ronda norte.
Así mismo, como denuncian las personas que desde 2003 trabajan los terrenos situados a los pies del Espai Verd, “el último año hemos sufrido hasta tres incendios provocados, algo hasta ahora inaudito”.
Desde Cuidem Benimaclet lanzan un mensaje claro: las vecinas de Benimaclet que hemos estado trabajando por recuperar y habitar las tierras del antiguo PAI de Benimaclet-Est, nos estamos organizando para defender todo lo que hemos construido juntas sin ayuda de empresas e instituciones”.