Espacio publicitario

La Confederació General del Treball (CGT) juntament amb la resta de sindicats en l’empresa de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), anuncien una concentració el 20 de febrer a les 12.00 h. en la Plaça de Sant Llorenç de València

Les treballadores de l’empresa pública de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), dins de la qual s’entronca Metrovalència, ha denunciat els últims dies que la catàstrofe de la DANA del passat octubre de 2024, està siguent emprada com a pretext per a canviar a pitjor les condicions laborals de la plantilla, aixina com per a externalitzar serveis sense rendir conters a ningú. “Ens hem sentit constantment ningunetjades”, afirma una de les seues treballadores

Alhora, també al voltant de la DANA, han volgut assenyalar que ningú s’ha responsabilitzat fins al moment per la mala gestió de l’empresa durant la fatídica jornada del 29 d’octubre, on moltes de les treballadores varen vores sotmeses a situacions crítiques donada la falta de previsió de les responsables del personal.

Segons afirmen des de la central anarcosindicalista CGT, “a hores d’ara no ha hagut cap apropament per part de l’empresa per a aplegar a cap acord”. El primer i últim apropament va ser durant el tribunal d’arbitratge laboral. “Durant aquesta setmana anem a dur a terme assemblees de treballadores en els diferents centres de treball que continuen actius, concretament Maxado i Tarongers”.

A més d’anunciar parades parcials de la producció, aquest dijous 20 de febrer a les 12 h. en la Plaça de Sant Llorenç de València – enfront de l’edifici de Les Corts – es concentraran per exigir “un treball i un transport digne, públic i segur”. “Esperem la participació de la plantilla, ja que esta en joc el futur de la nostra xarxa pública de transports”.

Espacio Publicitario

Deja un comentario