Espacio publicitario

La Confederación General del Trabajo (CGT) denuncia que el encargado de la brigada municipal de Vinaròs reposta su vehículo particular con combustible del ayuntamiento, después de sorprender a un trabajador municipal recargándole tanto el depósito de gasoil como el de limpiaparabrisas del automóvil.

Desde CGT informan que “recientemente el delegado de la sección sindical de la organización anarcosindicalista  del Ayuntamiento de Vinaròs y otro empleado municipal sorprendieron a un trabajador de la brigada municipal repostando con combustible gasoil y líquido limpiaparabrisas, un vehículo particular que no era del consistorio sino del encargado de la brigada municipal”.

Al sospechar que se estaba realizando un uso particular o privativo del combustible diésel de la brigada municipal, por parte del delegado de la CGT se puso en conocimiento de otro encargado lo ocurrido, de manera que le acompañó al lugar de los hechos pudiendo éste comprobar su veracidad.

Dichos hechos, a juicio del sindicato, infringen a todas luces el contenido de lo dispuesto en el artículo 97 y siguientes de la Ley de Función Pública Valenciana, en relación con el artículo 3.1 d) de la misma, motivo por el que CGT ha decidido denunciar los hechos por el registro de la sede electrónica del Ayuntamiento de Vinaròs “para que se actúe en consecuencia, y se ponga límites a quién abusa de poder en su propio beneficio con recursos que paga el pueblo de Vinaròs” según indican fuentes del sindicato.

CGT espera que el alcalde actúe ante un presunto uso fraudulento de recursos municipales. “Las vecinas y vecinos de Vinaròs no se merecen que les roben. El combustible de la brigada municipal al igual que muchos otros recursos se pagan con impuestos y no llueve del cielo” afirman desde la organización anarcosindicalista.

CGT denuncia que l’encarregat de la brigada municipal de Vinaròs reposta el seu vehicle particular amb gasoil de l’ajuntament

La Confederació General del Treball (CGT) denúncia que l’encarregat de la brigada municipal de Vinaròs reposta el seu vehicle particular amb combustible de l’ajuntament, després de sorprendre un treballador municipal recarregant-li tant el depòsit de gasoil com el d’eixugaparabrisa de l’automòbil.

Des de CGT informen que “recentment el delegat de la secció sindical de l’organització anarcosindicalista de l’Ajuntament de Vinaròs i un altre empleat municipal van sorprendre un treballador de la brigada municipal repostant amb combustible gasoil i líquid eixugaparabrisa, un vehicle particular que no era del consistori sinó de l’encarregat de la brigada municipal”.

En sospitar que s’estava realitzant un ús particular o privatiu del combustible dièsel de la brigada municipal, per part del delegat de la CGT es va posar en coneixement d’un altre encarregat l’ocorregut, de manera que li va acompanyar al lloc dels fets podent aquest comprovar la seua veracitat.

Aquests fets, segons el parer del sindicat, infringeixen sens dubte el contingut del que es disposa en l’article 97 i següents de la Llei de Funció Pública Valenciana, en relació amb l’article 3.1 d) d’aquesta, motiu pel qual CGT ha decidit denunciar els fets pel registre de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs “perquè s’actue en conseqüència, i es pose límits a qui abusa de poder en el seu propi benefici amb recursos que paga el poble de Vinaròs” segons indiquen fonts del sindicat.

CGT espera que l’alcalde actue davant un presumpte ús fraudulent de recursos municipals. “Les veïnes i veïns de Vinaròs no es mereixen que els roben. El combustible de la brigada municipal igual que molts altres recursos es paguen amb impostos i no plou del cel” afirmen des de l’organització anarcosindicalista.

Espacio Publicitario

Deja un comentario