Fullana: “Des que Compromís està en la Diputació els pactes han deixat de ser una foto que amagava un mer repartiment de subvencions amb nom i cognoms. Els únics beneficiaris són els pobles i la ciutadania”.

21 de desembre de 2020

Compromís ha segellat un acord amb l’equip de govern per a abstenir-se en els pressupostos provincials per a 2021 després que Partit Popular i Ciutadans hagen inclòs en els nous comptes parteix de les peticions dels valencianistes, que poden quantificar-se en 7,5 milions, xifra que suposa un 10% del capítol 4 (transferències corrents).

L’acord, com en 2020, porta l’ADN del grup de Compromís en la Diputació: determinació per a exigir canvis i mà tendida per a consolidar-los. Des que Compromís està en la Diputació els pactes han deixat de ser una foto que amagava un mer repartiment de subvencions amb nom i cognoms. Els únics beneficiaris ara són els pobles i la ciutadania”, ha assenyalat el portaveu de Compromís, Gerard Fullana.

Compromís vol posar en valor la seua voluntat de pacte en qüestions que augmenten la qualitat democráctica de la institució així com una millora en la gestió. Els valencianistes celebren que des de la seua entrada en l’hemicicle provincial la institució ha trencat la nociva dinàmica bipartidista dels últims 30 anys i s’han aconseguit grans acords que han permès un millor ús dels diners públics i una major equitat en el seu repartiment.

En aquest sentit, Fullana ha recordat que les bases del pacte del pla provincial de cooperació per a la concessió de les ajudes sostenibles són les del Pla Objectiva, iniciativa impulsada per Compromís a l’inici de la legislatura anterior, o com les ajudes a dit s’han vist reduïdes en milions objectivant així la seua concessió.

Compromís anuncia su abstención en las cuentas provinciales tras pactar 7,5 millones en inversiones

Fullana: “Desde que Compromís está en la Diputación los pactos han dejado de ser una foto que escondía un mero reparto de subvenciones con nombre y apellidos. Los únicos beneficiarios son los pueblos y la ciudadanía”.

21 de diciembre de 2020

Compromís ha sellado un acuerdo con el equipo de gobierno para abstenerse en los presupuestos provinciales para 2021 después que Partido Popular y Ciudadanos hayan incluido en las nuevas cuentas parte de las peticiones de los valencianistas, que pueden cuantificarse en 7,5 millones y que suponen un 10% del capítulo 4 del presupuesto (transferencias corrientes).

El acuerdo, como en 2020, lleva el ADN del grupo de Compromís en la Diputación: determinación para exigir cambios y mano tendida para consolidarlos. Desde que Compromís está en la Diputación los pactos han dejado de ser una foto que escondía un mero reparto de subvenciones con nombre y apellidos. Los únicos beneficiarios ahora son los pueblos y la ciudadanía”, ha señalado el portavoz de Compromís, Gerard Fullana.

Compromís quiere poner en valor su voluntad de pacto en cuestiones que aumenten la calidad democráctica de la institución así como una mejora en la gestión. Los valencianistas celebran que desde su entrada en el hemiciclo provincial la institución ha roto la dañina dinámica bipartidista de los últimos 30 años y se han alcanzado grandes acuerdos que han permitido un mejor uso del dinero público y una mayor equidad en su reparto.

En este sentido, Fullana ha recordado que las bases del pacto del plan provincial de cooperación para la concesión de las ayudas sostenibles son las del Plan Objetiva, iniciativa impulsada por Compromís al inicio de la legislatura anterior o cómo las ayudas a dedo se han visto reducidas en millones objetivando así su concensión.

 

Deja un comentario